SIA "Eiroholdings"
vienmēr bijusi atvērta jebkuram godīgam un atklātam partnerim,
neatkarīgi no tā, ar kādu biznesu kādā reģionā tas nodarbojas.
Mūsu interešu loks aptver visus kontinentus, visos pasaules
reģionos mums ir draugi un sadarbības partneri. |
 |
Jūs esat šeit
Uzņēmumi / jūras / REMARS-RĪGA
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
 |
|
|
 |
 |
SIA "EiroHoldings" ir viena no lielākajām investoru grupām Latvijā, kas kontrolē un
pārvalda ievērojamus aktīvus rūpnieciskajā un finansu sektorā Latvijā un ārzemēs.
Grupas intereses un kompetence aptver ļoti plašu nozaru loku un ievērojamākās no tām ir:
|
|
 |
|
|
AS
"REMARS-RĪGA"
Aleksandrs Čerņavskis,
Direktors |
|
|
|
|
 |
|
|
AS
"REMARS-RĪGA".
"Remars-Terminal", AS
"REMARS-RĪGA" nodaļa, atrodas Rīgas ostas
teritorijā un tā izmanto piestātnes RKR 6, 7, 8, 9, muitas zona MP
0263. Darbības sfēra - ostas
pakalpojumi. Darbības sākums - 1996.g.
|
|
|
|
|
|
Kompānijas struktūra |
 |
|
|
|
AS Remars-Rīga
|
|
 |
| |
|
|
 |
Nodaļa Remars-Terminal
|
|
|
/ |
| |
\ |
|
Stividoru daļa
|
Transporta daļa
|
Metāllūžņu pārkraušana
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
Pakalpojumi
- Dzelzceļa vagonu un automobiļu iekraušana/izkraušana.
- Kravu uzglabāšana.
- Pietauvošana, stividoru un aģentu
pakalpojumi
Kravu veidi
- Vispārējās kravas
- Koksne
- Birstošās kravas (metāllūžņi)
- Konteineri
Iekraušanas - izkraušanas aparatūra
- Pašgājēji hidrauliskie krāni ar kravas celtspēju līdz 20 t - 4
gab.
- Paredzēti koksnes un metāllūžņu iekraušanai un izkraušanai.
- Pašgājējs krāns ar 40 t kravas celtspēju - 1
gab.
- Āžveida krāni ar 32 t kravas celtspēju - 10
gab.
- Autoiekrāvēji ar 1,5 līdz 7 t kravas celtspēju - 15
gab.
- Cita iekraušanas aparatūra - vairāk kā 40
gab.
Atklātie laukumi kravu uzglabāšanai - 50 tūkstoši m2.
Noliktavu telpas - 3800 m2.
Dzelzceļa atzarojumi (līdz 40 dzelzceļa
vagoniem).
Maksimālā iegrime piestātnē - līdz 8 m. |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
AS
"REMARS-RĪGA":
Biroja adrese:
2 Gāles ielā,
Rīga, LV-1015, Latvija
Tālr.: + 371 67353695
Fakss: +371 67353526
Remars@apollo.lv
|
 |
|
 |
|
 |
  |
|
|
|
|
|